Serwis»

Serwis PRO-BIKE

Sposób postępowania w przypadku zgłaszania reklamacji

1. Przed złożeniem zgłoszenia reklamacyjnego odszukaj dowód zakupu i kartę gwarancyjną oraz zapoznaj się z warunkami gwarancji danego produktu. Należy pamiętać, że nie wszystkie usterki podlegają naprawom w ramach gwarancji oraz nie wszystkie nieprawidłowości w działaniu wymagają interwencji serwisu. Czasami wystarczy np. wymienić baterię na nową lub wykonać podstawowe czynności obsługowe. Zawsze możesz skorzystać z porady fachowca z PRO-BIKE (dzwoniąc pod numer 075 75 249 93) lub poprosić o pomoc sprzedawcę, który sprzedał Ci dany produkt.

2. Nieuzasadnione zgłoszenia reklamacyjne, złożone do rozpatrzenia w ramach gwarancji, będą odsyłane "za pobraniem" na koszt składającego reklamację.

3. Aby złożyć zgłoszenie reklamacyjne należy zgłosić się z reklamowanym towarem, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu w placówce, w której dokonano zakupu. Po dokonaniu wstępnej weryfikacji dokumentów i oględzinach usterki, placówka handlowa przesyła zgłoszenie reklamacyjne do PRO-BIKE. Jeżeli reklamujący nie ma możliwości udania sie do sprzedawcy lub udanie się do sprzedawcy pociąga za sobą duże koszty, reklamujący może sam wykonać dalsze czynności przypisane sprzedawcy.

4. Przesyłając zgłoszenie reklamacyjne do PRO-BIKE należy wypełnić Wniosek reklamacyjny, którego formularz znajduje się na tej stronie oraz przygotować przesyłkę zawierającą reklamowany przedmiot, prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną oraz oryginał dowodu zakupu.

5. Po otrzymaniu Wniosku reklamacyjnego, PRO-BIKE wyśle niezwłocznie (najdalej w ciągu 5 dni roboczych) informację z instrukcją podającą sposób przesłania przesyłki z przedmiotem reklamowanym.

6. Firmy zarejestrowane na stronie, po uprzednim wysłaniu Wniosku reklamacyjnego, mogą śledzić status zgłoszonej reklamacji bezpośrednio z panelu hurtownika. Pozostali reklamujący otrzymają w ciągu 14 dni (licząc od daty otrzymania przez PRO-BIKE przesyłki zawierającej reklamowany przedmiot, prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną i oryginał dowodu zakupu) pisemną informację o sposobie załatwienia reklamacji drogą pocztową lub na podany we wniosku e-mail.

7. W razie potrzeby dodatkowego kontaktu z reklamującym, np.: w przypadku uzyskania zgody na wykonanie naprawy odpłatnej, daty odbioru przedmiotu po naprawie lub sposobu uregulowania należności, PRO-BIKE będzie uruchamiał kontakt podany na Wniosku reklamacyjnym. Dlatego prosimy o dokładne przygotowywanie zgłoszenia reklamacyjnego.

Home   |    Promocja   |    Oferta   |    News   |    Sklepy   |    Serwis   |    Oddziały   |    Kontakt
© 2002-2008 Pro-Bike.pl Wszelkie prawa zastrzeżone. Oddziały firmy: Jelenia Góra, Wrocław, Warszawa, Łódz
www.pro-bike.euwww.rowerywroclaw.plwww.probike.com.plwww.wroclawrowery.plwww.unibike-warszawa.pl